Rio Mare
  • A kenyérpálcika első megjelenése,
    még fekete-fehérben

    A gazdasági fejlődés közepette, az olaszok a modernitást és a praktikumot keresik. Ugyanez a lényeg az étkezőasztalnál is, de a minőség és az íz esetében nincs kompromisszum. A Rio Mare mindennek a közepébe talált! Minden a rózsaszín konzervdobozzal kezdődött, ami az évek során Olaszország legkedveltebb terméke lett. Bevezetésre kerül a tonhal olívaolajban termék, amely visszahozza a tenger aromáját és új alapokra helyezi a kemény, de mégis omlós tonhal meghatározását: olyan omlós, hogy akár egy kenyérpálcikával is vágható!

    1960-as éveink

    Milestone

    1965 a Trinity Alimentai S.p. A., ma Bolton Alimentari S.p.A. megalapítása. Cermenate (Como) városában megépítésre kerül Európa legnagyobb tonhalfeldolgozó üzeme.
    1966 Megszületik a Rio Mare márka a híres, olívaolajos tonhalkonzervvel együtt.
    1969 Az első reklámkampány, amelyben bevezetésre kerül az \"Olyan omlós, hogy akár egy kenyérpálcikával is vágható.\" szlogen, jelentősen hozzájárulva a sikerekhez.

  • A kenyérpálcika
    mostmár színesben

    A Rio Mare minőségi tonhala a családok bevásárlólistáinak állandó elemévé válik, megtalálható a konyhaszekrények polcain és a piknikkosarakban is. Tésztához vagy salátához? Mindegyikhez használható. Az egyetlen ami számít az az íz, amit a felnőttek és a gyerekek egyaránt imádnak. A Rio Mare piacvezető Olaszországban, és megkezdi a márka nemzetközi hírnevének megalapozását.

    1970-as éveink

    Mérföldkő

    1970 Rio Mare piacvezető az olasz piacon.
    1978 Görögország az első ország, ahol megkezdődik a Rio Mare termékek forgalmazása.

  • Az olaszok és
    a Rio Mare tonhal

    A Rio Mare reagál azokra az igényekre, amelyek a tonhal ízének megújítását sürgetik, így kerül bevezetésre a Rio Mare tonhal sós lében és a Rio Mare tonhal extra szűz olívaolajban. Az olasz szokások is változnak: több időt töltenek a házon kívül, és kevesebb időt a konyhában. Hogy leküzdjük a régi, megszokott ételek monotóniáját, a Rio Mare bevezeti a kreatív Insalatissime tonhalsaláta termékcsaládot.

    1980-as éveink

    Mérföldkő

    1986 Az első Rio Mare Insalatissime reklámkampány.
    1987 A \"Nyílt tengerek\" elnevezésű kampány a legemlékezetesebb, leggyakrabban sugárzott.

  • A kenyérpálcika életre kel

    Jelszó: a hal egészséges. Rengeteg hasznos fehérje, kis mennyiségű, kiváló minőségű zsír. Különösen értékes az Omega 3 zsírsav, ami a tonhal mellett a lazacban és a makrélában is bőséges mennyiségben megtalálható. A Rio Mare új termékei a lazacfilé és a makrélafilé kielégítik mind az ínyencek, mind az egészségtudatosak igényeit. Rio Mare Snack (ma már Paté), mint az első tubusos kiszerelésű hal-alapú szendvicskrém, bevezetésre kerül: egy valódi snack forradalom.

    1990-as éveink

    Mérföldkő

    1992 Rio Mare Lazacfilé bevezetése.
    1996 Rio Mare Snack család bevezetése, amelyből később megszületik a Rio Mare Paté termékkör.

  • Sárgaúszójú Minőség

    A 'Voulez-vous Paté avec moi?' szlogen ellenállhatatlan dallamának köszönhetően a Rio Mare piacvezetővé válik. Az eredetiségre és innovációra való törekvés a legkifinomultabb ízlés számára is vonzóvá teszi a termékeket: kézzel készült, és nyomás alatt főzött Rio Mare Tonhal Filé és Rio Mare Tonhal Steak.

    2000-es éveink

    Mérföldkő

    2000 Kommunikációs területen bevezetésre került a híres 'Voulez-vous Paté avec moi?' szlogen, termékújdonságként piacra dobták a Rio Mare Tonhal Steak terméket, amely a különleges nyomás alatt történő főzésnek köszönhetően megőrzi ízét és állagát.
    2003 A Rio Mare Tonhal Filé bevezetése.
    2009 A Rio Mare a non-profit ISSF (International Seafood Foundation Nemzetközi Tengeri Élelmiszer Alapítvány -www.iss-foundation.org) egyik alapító tagja, amelynek célja a tonhalhalászat fenntarthatósága, a rossz fogások számának csökkentése és a tengeri ökoszisztéma védelme.

  • A tonhalat az egész család szereti

    A Rio Mare elindítja a 'Megbízható Minőség' elnevezésű projektet, kiemelve elkötelezettségét a környezet és az emberek iránt. A fenntartható halászat és a tengeri ökoszisztéma védeleme alkotják a Rio Mare elkötelezettségének alapját, amelynek bizonyítéka a Rio Mare Pole&Line, azaz tengeri horgászbotos halászati módszerek alkalmazásával létrejött termékcsalád. A technológiai kutatásoknak köszönhetően született meg a Rio Mare Leggero termékcsalád, amely az első olyan tonhalkonzerv, ami nem igényel fogyasztás előtt lecsepegtetést és mégis 30%-kal kevesebb zsírt tartalmaz.

    2010 - napjaink

    Mérföldkő

    2011 A Rio Mare kiadja az első fenntarthatósági beszámolóját 'Megbízható Minőség' címen.
    2012 A fejlődő technológia lehetővé teszi a Rio Mare Leggero termékcsalád bevezetését, amely őrzi a tonhal ízét, de 30%-kal alacsonyabb zsírtartalom mellett. Napjainkban a Rio Mare mind Európában, mind pedig a világ többi részén egy kimagasló minőségű olasz márka, amely ötvözi az ízt az egészséggel, bizalmat, biztonságot, innovációt jelent azok számára, aki figyelnek táplálkozásukra.